بهترین درمان برای درمان گلومرولونفریت- چینی گیاهی

جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

بهترین درمان برای درمان گلومرولونفریت- چینی گیاهی

همانطور که برای درمان گلومرولونفریت (نفریت)، بهترین درمان طبیعی درمان گیاهی چینی است، چرا که این بیماری را از علت اصلی درمان می کند. اگر در مورد آن کنجکاو هستید، لطفا ما را برای مطالعه این مقاله دنبال کنید یا با کلیک روی Online Doctor برای دریافت جزئیات رایگان.

اول، گلومرولونفریت چیست؟
به طور کلی، گلومرولونفریت، اصطلاح کلی یک گروه از بیماری های کلیوی است که با التهاب فیلتراسیون گلومرولی مشخص می شود. هنگامی که التهاب در گلومرولوس اتفاق می افتد، گلومروول قادر به انجام درستی برای حفظ پروتئین و خون در بدن نیست، بنابراین پروتئین یا گلبول قرمز به ادرار منجر می شود. اگر بدون درمان به موقع، التهاب مزمن باعث آسیب کلیه شود، باعث کاهش عملکرد کلیه و فشار خون بالا می شود.

دوم اینکه چگونه درمان گیاهی چینی در گلومرولونفریت کار می کند؟
درمان گیاهی چینی درمان سیستماتیک است که مجموعه ای از درمان های چینی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام پا، حمام دارویی، بخار سازی، طب سوزنی و غیره است.

بیماران مبتلا به نفریت، کلیه های آنها به شدت آسیب دیده اند و مقدار زیادی از سموم و زباله ها را در خون انباشته کرده اند. این سموم ها تاثیر داروهای مصرف شده را بر عهده دارند و موجب آسیب بیشتر کلیه می شوند.

بر اساس این پرونده، درمان های گیاهی منظم چینی برای اولین بار خون را از طریق dilating رگ های خونی، تسریع گردش خون و کاهش التهاب، تمیز می دهند. علاوه بر این، درمان می تواند ماتریکس خارج سلولی را تخریب کند، مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه ها تحویل دهد و ضایعات کلیه را درمان کند. با درمان، نفریت و علائم آن مثل پروتئینوری یا تورم و یا خون ادرار به شدت درمان می شوند.

درمان به موقع می تواند گلومرولونفریت را در مرحله اولیه معکوس کند. اگر شما علاقه مند به درمان گیاهی منظم چینی هستید، لطفا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را بگذارید و یا برای آنلاین راهنمای دکتر آنلاین کلیک کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5986.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بهترین درمان برای درمان گلومرولونفریت- چینی گیاهی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.